2011. augusztus 9., kedd

Eladom teljesen új Boss RC-20XL Loop Station

Eladom teljesen új Boss RC-20XL Loop Station
Boss RC-20XL Loop Station

Úgy döntöttem, hogy ezeket a kevésbé használt loop station itt. Vettem egy pár hónappal ezelőtt thomann.de. Sajnos, nem feleltek meg a korábbi rendeltetésszerű használat. Ezért még mindig csúcsformában. Ha nem tévedek, én is használtam csak egyszer egy zenekar próba (ez az akusztikus kombó). Azóta fekszik fel nem használt én polcon ...
Az összes kép is fényképezte nekem kedd 2011/08/09 magát.
Tulajdonságai a készülék:
• Eredeti csomagolásban kézi
• 16 perc felvételi idő 11 memóriahely, így például lehet tárolni több teljes dal
• A UNDO funkcióval törölheti a overdubs anélkül, hogy elveszítené az alapvető hurok
3 • Ne módok: közvetlen kikapcsolás, fade out, megáll a ciklus végén
• 8 különböző hangok a Guide metronóm
• Minden mondat ugyanolyan végtelen vagy állítható egyszeri

Ismeretes, hogy ez a loop station eddigi legnagyobb eladták. Ha vásárolni ezt a készüléket is tart a megfelelő tápegység a tápegység vele.
Ár: 200 Ft