2012. március 10., szombat

1Ft, ÚJSZERŰ GRACELAND SZEGECSES BOKACSIZMA,37/38 - Jelenlegi ára: 1 Ft

ELADÓ A KÉPEN LÁTHATÓ, DEICHMANBAN VÁSÁROLT GRACELAND SZEGESCSES DÍSZÍTÉSŰ FEKETE BOKACSIZMA!   
Keveset használt, kb 3X volt rajtam, így teljesen újszerű! A bele írt méret 37 de ajánlom kisebb 38-asra is! nekem 38-as lábam, és próbáláskor úgy éreztem elég a 37-es is ebből a fazonból, és 3X-i felvétel után rájöttem, hogy mégis csak nagyobb kellett volna!
Nagyon szép, csinos, egyedi darab, sajnálom is eladni, de hát inkább viselje más örömmel, mint én itthon csak a dobozában nézegessem! Nem ázik be, jó télen is, de átmeneti cipőnek is alkalmas, sőt kora tavasszal is bátran viselhető félcipőként is, mert nem az a nagyon magas szárú bokacsizma!
Még mindig kapható a Deichman üzletekben, (cikkszám alapján, ami olvasható a képről meg is tudod nézni élőben) ára 6990 Ft. Én a 3X-i viselet miatt, áron alul hírdetem, akár 1 Ft-ért is a tied lehet! : )
Ha bármilyen más kérdésed van, írj, és válaszolok!
Köszi, hogy benéztél! Nézd meg a többi termékemet is! : )


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2012-03-07 15:17
. 1Ft, ÚJSZERŰ GRACELAND SZEGECSES BOKACSIZMA,37/38 - Jelenlegi ára: 1 Ft