2011. május 26., csütörtök

ESH Különböző Bass 5-String

ESH Különböző Bass 5-String:
Szia,

ajánlatunkat itt egy ESH Bass különböző, köztük egy pro-ügyekben!. 5 húros, fekete csiszolt. Nagyon jó! 2 J-pickup és a szokásos ESH-Tronic. Ez, mint mindig, nagyon változó. Tulajdonsága a fej alakja ebben a különféle a felső lapot a Sovereign. Megfelel én ízlésemnek sokkal több, és nagyon ritka az. 4 éves, és alaposan ellenőrizni, mielőtt 2. ESH. Minden TOP!
Tulajdonos a basszusgitáros az "In Extremo". Én nem vagyok rajongó, de már egy profi, a jó Isten. Vettem hat hónappal ezelőtt magam, de már ESH Sovereign 4-húros, ugyanolyan színnel, és ez nekem elég.

Mint, hogy vegye fel, vagy a Hannover (környező), azt esetleg teljesíteni.

Képek és információk bármikor e-mailben.

Alig várom, hogy ajánlatok ...

Üdvözlet
Ár: 850 EUR VB