2011. június 25., szombat

SOKKAL gitár kiegészítők - lenne egy nagy kezdőkészlet

SOKKAL gitár kiegészítők - lenne egy nagy kezdő készlet:
Hello!

Én ajánlatunkat itt egy nagyszerű gitáros kezdő csomag a következőkből áll:

- Gitár nylon húrok (kb. 1 éves, néhány karcolás, egyébként kiváló állapotban)
- Gyakorlati Guitar Bag a Stagg
- Gyakorlat Könyv: Gitár tanfolyam
- Tab Könyv: Oasis
- Gitár állványok
- Több jelölőeszköz
- Elektronikus szavazás gép
- Capos

A gitár egy modell a közepes árfekvésű (20 euro no-szupermarket-készülék) és azt is alkalmas a kezdőknek.

Azt javaslom, hogy hagyja, hogy a húrok utalnak új a boltban, mert megpróbáltam csak két hónapot kell játszani a gitáron, és ezért nem használható 10 hónapig. Ezért a húrok hangzik egy kicsit deformálódott, és szavaztak nem olyan tiszta (lásd az új húrok + 10Euro).

Mivel a gitár nem praktikus küldeni plusz kiegészítők, én csak eladni a Pick Up (helyszín: Wuppertal-Elberfeld). A fix ár € 90, mert a csomag egy éves és alig használt mondtam.

Ha érdekel kérlek írj nekem e-mailben a 22benjamin7@web.de, mert néha vannak problémák a "Kapcsolat".
Ár: 90 EUR