2011. július 27., szerda

Mahagóni Telecaster a Seymour Duncan hangszedő, Fender és

Mahagóni Telecaster a Seymour Duncan hangszedők és Fender:
hello,

Megtaláltam a gyűjtemény tér zsugorodik egy kicsit, én ajánlatunkat a Bach-Telecaster (cseh kovácsoltvas eszközök) az eladó. A következő szolgáltatások jöhetnek szóba:

Bolt a nyak, nem vállalati logót a vontatófelszerelés
olajozott és viaszolt kétrészes mahagóni test
Bridge Pickup: Seymour Duncan Humbucker a BLACK SSTHR-1B Single-Coil
formátum, alkalmas a kissé keményebb vonalat, splitable a push-pull mennyiség pot
Nyak Pickup: Fender Texas Special Bridge Pickup a Tele szett
Nem tremoló híd

A Koptatólap eredetileg fehér, de én már cserélni a fekete
A gitár engem látott sok platformon, és ezért some scratches a háton és nyomást gyakorolni az első néhány kisebb, hogy álljon ki, mert a természetes kidolgozású, de nem igazán

Mindent összevetve egy tisztességes rock-testület nemes optika és egy jó

Jelenleg nincs húrok rajta, mert van olaj befejezni és frissítő, de még mindig kínálnak elmúlt tíz arány-emelés, még mindig hazudik errefelé

Én sokat utazik, de egészen biztosan nem tesztelheti újra kérésre
egyébként fel e-mailben
Ár: 190 EUR VB