2011. május 19., csütörtök

Roland D-BASS 115 basszus erősítő, a nagybőgő

Roland D-BASS 115 basszusgitár erősítő a basszus:
Mikor tavaly kezdődött a basszus játszik (mellékhatásként eszköz), természetesen szerettem volna megvenni a legjobb erősítő a pénzt.
Miután sok összehasonlítás és a kutatás az én választásom volt a Roland D115.
A pontos specifikációk is ergoogeln az interneten, de én is küldhet néhány linket és egy kiadvány.
Amit akkor még nem tudjuk, hogy az egyszerű tény, hogy 330 12 négyszögletes zeneszobába nem igazán élvezik: MENR a (megközelítőleg) a Watt nem voltam képes használni, mert már remegett a falakon, és kiterjedt a ajtót a keret fenyeget ...
A színpadon én valószínűleg mászni a következő néhány évben az én basszus művészetek, így most eladni ezeket a ragyogó Wohltöner akarva-akaratlanul.
Ő egyszer is belekóstolt a több ezer €, vettem a nyár végén 2010-ben, hatékony, mint a megszűnt modell a kereskedőnél.
Olyan ez, mint az új, teljesen funkcionális, már több mint egy év garanciával, jön a számla és szállítási OVP ... Keveset tudok, valószínűleg terjedelmes.
Köszönjük a türelmét olvasod ezt a túlságosan is magas, kijelző :-)

PS A basszusgitáros is megvan a piezo input kifejezetten mély és Akusikbassgitarre
Ár: 499 EUR VB