2011. július 22., péntek

PRS / 513 BM CH Paul Reed Smith

PRS / 513 BM CH Paul Reed Smith:
A 513 BM CH
Paul Reed Smith

Én biztosít 513 a, a test mahagóni, a nyak és a fogólap is rózsafa, a hang-ként Blue Matteo és a gabona gyönyörű nézni. Azt 22 bund, amelyek kitűnő állapotban, mint a nyak, a gyertya csak jön, és csak csodálatos rekord a leveleken. A 513 egy szuper beállított tremoló, úszó szabadon, amely várja a vidám használni. A hardver készült króm és a betétek a 513 madár. Továbbá, mi van a 513 hangszedő rendszer, nem kevesebb, mint 13 különböző hangokat, amely az elejétől a Les Paul minden van, még Ibanez Jem árnyalatokat nem probléma számukra. A 3-utas kapcsoló és az 5-végálláskapcsolók megfelelően működjön, és idézik fel mindenféle dolgot a kombinációs hangok mennyei. Továbbá, ez benne van a 25 ¼ "méretű.

Én vagyok az eredeti tulajdonosa a gitár, hogy vettem én 14,12 2007 a cég Thomann minden kapcsolódó tanúsítványt és a csomagtér az eszközök, majd a 3277,00 €. Természetesen a papírok továbbra is elérhető, és kell az eredeti alkatrészeket itt is a témát.

Én eladni, gitár, mert van két gyermeke, és a bevételeket fel kell venni a családi kasszából. Továbbá van egy gitár, vagy más jól ismert és az ember mindig csak egyetlen értelme. Ezért ajánlom ezt a darabot a `jó` rögzített ára 2900. - €-ban. Küldhet képeket szeretem, de tudnod kell, hogy ez csak korlátozott érvényességű, mert a fény, hogy egy dolog, hogy igen ... látod a képeket már rendelkezésre állnak. Én inkább üdvözölné, ha látogatását, hogy `You` majd, hogy egy közelebbről. Más kérdés, amit választ nagyon, ameddig akarnak, hogy átgondolva.

O. Suchy
Ár: 2900 Ft