2011. augusztus 12., péntek

Fuvola Jupiter JFL-511E kalibrátor tartalmazza az esetben, zeneállvány, 4 könyvet!

Fuvola Jupiter JFL-511E kalibrátor tartalmazza az esetben, zeneállvány, 4 könyvet!:
Fuvola Jupiter JFL-511E kalibrátor tartalmazza ügyben.
Ha vásárol zeneállvány és négy furulya könyvet! INGYEN! erre.

Könyvek: The Book of Nagy Frigyes fuvola, Mini trió Jack van Beekum, énekeket, 1.Übungsbuch furulya hangok).
Eredeti esetben és tisztító rúd szerepel az aukción.



Fuvola Jupiter JFL-pont Jellemzők 511E kalibrátor:
Fej és test darab ezüstözött
Zárt fedél
-Tökéletes belépő szintű fuvolán az első évben
Csökkentett fúj ellenállás
Teljes hang-
-Jó intonáció
Sima-E mechanizmus
Mood-C
-Beleértve műanyag dobozban (lásd a képet, zseb belül az élelmiszer, így a
Fuvola soha nem történhet meg)

Én eladni, fuvola, mert sajnos nem vagyok több időt játszani.
Vettem én abban az időben, és izgalommal a kezdetektől fogva.
Most keresek egy új felhasználó, mindössze annyira szórakoztató vele, mint én!

Mi elküldjük Önnek a tételt, felár ellenében az 6,95 € még az e-mail!

Tel: 09661/6200 vagy (0176) 23 44 09 23
Ár: 399 EUR VB